ہفتہ12؍شعبان المعظم 1442ھ 27؍مارچ 2021ء

تھیراپسٹ اور ماہرِ نفسیات میں فرق

کئی اقسام کے ذہنی صحت کے پیشہ ور افراد ہیں جن میں دماغی معالج اور ماہر نفسیات شامل ہیں۔ ذہنی صحت کے پیشہ ور افراد کا کردار کسی شخص کی حالت اور اس کی شدت پر منحصر ہوتا ہے۔

ذہنی صحت ایک وسیع اور پیچیدہ مسئلہ ہے جس میں مختلف قسم کے تعاون یا علاج کی ضرورت ہوتی ہے۔

مختلف قسم کے ماہرین ہیں جو مختلف ذہنی صحت کی خدمات مہیا کرتے ہیں۔

مندرجہ ذیل ماہرینِ نفیسات کے پاس ذہنی صحت کے حالات کا جائزہ لینے اور تشخیص کرنے اور علاج کی فراہمی کے لئے مطلوبہ تربیت اور قابلیت ہوتی ہیں۔

ماہر نفسیات

ماہر نفسیات ذہنی صحت سے متعلق تشویشات کا جائزہ لینے اور سائیکو تھراپی اور سائیکوڈائگناسٹک تشخیص فراہم کرنے میں مہارت رکھتے ہیں۔ یہ میڈیکل ڈاکٹر نہیں ہوتے ہیں اور نہ ہی علاج کے لیے دوائیں لکھتے ہیں۔

ماہرین نفسیات عام طور پر پی ایچ ڈی ہوتے ہیں۔ طبی نفسیات میں اور دماغ اور انسانی سلوک کو سمجھنے میں مہارت حاصل کرتے ہیں۔ انہیں مشق کرنے کے لئے بھی لائسنس کی ضرورت ہوتی ہے۔

نفسیات سے جُڑے کئی ذیلی شعبے ہیں ، جیسے بچوں کے حوالے سے اور منشیات وغیرہ۔ طبی ماہرین نفسیات نے دماغی صحت کے حالات کی تشخیص اور ان کے علاج کے لئے خصوصی تربیت حاصل کی ہوتی ہے۔

ماہرین نفسیات ذہنی صحت کی علامات والے کسی فرد کو بھی نفسیاتی علاج مہیا کرسکتے ہیں ، ایسے طریقہ کار کو استعمال کرتے ہیں جیسے علمی سلوک تھراپی (سی بی ٹی) اور جدلیاتی سلوک تھراپی (ڈی بی ٹی) ۔

تاہم کچھ شرائط میں کسی نفسیاتی ماہر یا فیملی ڈاکٹر سے ادویات کی بھی ضرورت پڑسکتی ہیں۔ مثال کے طور پر بائپولر ڈس آرڈر اور شیزوفرینیا۔

تھیراپسٹ

تھیراپسٹ اور ماہر نفسیات وہ اصطلاحات ہیں جو اکثر موضوع بحث ہیں۔ اگرچہ دونوں پیشہ ور دواؤں کے بغیر تھراپی کی پیش کش کرتے ہیں لیکن مختلف ہیں۔

تھیراپسٹ ماسٹر لیول کے معالجین ہیں جو مخصوص دشواریوں والے لوگوں کو مشورے اور مدد فراہم کرتے ہیں۔ کچھ تھیراپسٹ ذہنی بیماری کے علاج میں مہارت رکھتے ہیں جبکہ دوسرے تھیراپسٹ پریشان کُن امور کو حل کرسکتے ہیں جیسے شادی کے بعد کے مسائل یا نشے کی عادت وغیرہ۔

The post تھیراپسٹ اور ماہرِ نفسیات میں فرق appeared first on Urdu News – Today News – Daily Jasarat News.

بشکریہ جسارت
You might also like

Comments are closed.