جمعرات یکم شوال المکرم 1442ھ13؍مئی 2021ء

جنوبی افریقا کوآسان نہیں لے سکتے وہ باؤنس بیک کرسکتے ہیں: بابر اعظم

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان بابراعظم کا کہنا ہے کہ کراچی ٹیسٹ جیتنے کے بعد کھلاڑی کافی اچھے ردھم میں ہیں، جنوبی افریقا کوآسان نہیں لے سکتے وہ باؤنس بیک کرسکتے ہیں۔

بابراعظم نے ورچوئل پریس کانفرنس میں کہا کہ راولپنڈی ٹیسٹ کی پچ کراچی ٹیسٹ کی طرح ہی لگ رہی ہے، جو بھی پلان لڑکوں کو دیا انہوں نے سپورٹ کیا۔

بابراعظم نے کہا کہ راولپنڈی کے کراؤڈ کو کافی یاد کروں گا، راولپنڈی ٹیسٹ میں کراؤڈ نے جوخوش آمدید کہا اس کی بہت خوشی تھی، راولپنڈی کراؤڈ جس جوش کے ساتھ نام لیتے ہیں اس سے اعتماد بڑھ جاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ کراؤڈ کو ہم نہیں دیکھ سکتے لیکن کراؤڈ ہمیں دیکھ سکتے ہیں اس لیے گھرمیں ضرور سپورٹ کریں۔

بابراعظم نے کہا کہ میری کوشش یہی ہوتی ہے کہ اپنی پرفارمنس دوں ، سعود شکیل نے ڈومیسٹک میں کارکردگی دکھائی ہے، سعود شکیل کوفرسٹ کلاس کا تجربہ ہے خاص طور پر اسپنرز کو بہت اچھا کھیلتے ہیں، عبداللہ شفیق اورسعود شکیل دونوں ہی نوجوان باصلاحیت بیٹسمین ہیں۔

انہوں نے کہا کہ انٹرنیشنل کرکٹ سے متعلق سعود اورعبداللہ کوسکھایا کہ دباؤ نہیں لینا ہے، اظہرعلی اور فواد عالم سینئرز ہیں اور ان سے ہمیشہ دباؤ میں کھیلنا سیکھنے کو ملتا ہے۔

بابراعظم نے کہا کہ میں مکمل اسپن بولرنہیں بس پریکٹس سیشن میں شوقیہ بولنگ کرتا رہتا ہوں، کپتانی کے ذریعے بیٹنگ میں مجھے کافی فائدہ ہوا میچ کے دوران اعتماد ملتا ہے۔

بشکریہ جنگ
You might also like

Comments are closed.