بدھ23؍شعبان المعظم 1442ھ7؍ اپریل 2021ء

تیسرے ایک روزہ میچ میں کامیابی سے سیریز پاکستان کے نام

پاکستان بمقابلہ جنوبی افریقہ: 100 رنز کی شراکت کے بعد پاکستان کو پہلا نقصان، امام الحق نصف سنچری بنا کر آؤٹ

کرکٹ

،تصویر کا ذریعہGetty Images

پاکستان اور جنوبی افریقہ کے مابین تیسرا اور آخری ایک روزہ میچ سنچورین کے میدان میں کھیلا جا رہا ہے جہاں میزبان ٹیم کے کپتان ٹیمبا باووما نے ٹاس جیت کر پاکستان کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی ہے۔ تین میچوں کی سیریز اس وقت ایک، ایک سے برابر ہے۔

پاکستان کی جانب سے فخر زمان اور امام الحق نے اننگز کا آغاز کیا ہے اور 19 اوورز کے اختتام پر پاکستان کا سکور بغیر کسی نقصان کے 102 رنز ہے۔

پاکستان کی جانب سے امام الحق اس وقت 51 رنز جبکہ فخر امام 44 رنز پر کھیل رہے ہیں۔

پاکستان کی جانب سے اس میچ میں چار تبدیلیاں کی گئی ہیں جنوبی افریقہ کے پانچ صف اول کے کھلاڑی انڈین پریمئیر لیگ میں شرکت کرنے کے لیے انڈیا روانہ ہو گئے ہیں جن کی جگہ انھوں نے نئے کھلاڑیوں کو جگہ دی ہے۔

پاکستان کے لیے معروف لگ سپنر عبدالقادر کے بیٹے عثمان قادر اپنا پہلا ایک روزہ میچ کھیلیں گے جبکہ سابق کپتان اور وکٹ کیپر سرفراز احمد بھی ایک سال کے بعد ٹیم میں واپس آئے ہیں۔

سس

کرکٹ

،تصویر کا ذریعہGetty Images

جنوبی افریقہ کو ایک اور بڑا دھچکہ ان کے بلے باز راسی وان ڈر ڈسی کی غیر موجودگی سے ہوگا جنھوں نے پہلے میچ میں سنچری بنائی اور دوسرے میچ میں برق رفتار نصف سنچری سکور کی تھی۔

پاکستانی ٹیم ان کھلاڑیوں پر مشتمل ہے: امام الحق، فخر زمان، بابر اعظم، محمد رضوان، سرفراز احمد، محمد نواز، فہیم اشرف، حسن علی، شاہین شاہ آفریدی، عثمان قادر، حارث رؤف

جنوبی افریقہ کی ٹیم ان کھلاڑیوں پر مشتمل ہے: جے جے سمٹس، کیشوو مہاراج، ٹیمبا باووما، بیئورن ہینڈرکس، ہینریخ کلاسن، ڈیرن ڈوپاولن، اینڈیل فیلکووایو، کائیل ویرائین، ائیڈن مارکرام، جانے من مالن، لوتھو سپاملا

BBCUrdu.com بشکریہ
You might also like

Comments are closed.