غزہ۔اسرائیل سرحد پر مظاہرین کے خلاف کارروائی میں سینکڑوں زخمی

غزہ۔اسرائیل سرحد پر مظاہرین کے خلاف کارروائی میں سینکڑوں زخمی

April 13, 2018 - 23:35
Posted in:

واشنگٹن — 
غزہ کی وزارتِ صحت نے کہا ہے کہ جمعے کے روز اسرائیلی فوجیوں کے ہاتھوں 500 سے زائد فلسطینی اُس وقت زخمی ہوئے جب فلسطینی مظاہرین نے سرحدی باڑ پار کرنے کی کئی کوششوں کی جسے روکنے کے لیے اسرائیلی فوج نے گولیاں چلائیں اور آنسو گیس کے گولے پھینکے۔ یہ باڑ اسرائیل کو فلسطین کے زیر انتظام غزہ کی پٹی سے علیحدہ کرتی ہے۔
تشدد کی یہ کارروائی اُس وقت بھڑک اٹھی جب ہزاروں فلسطینیوں نے سرحد کے ساتھ احتجاج کیا، جو لگاتار تیسرے ہفتے جاری رہا، اور ہر ہفتے مئی کے وسط تک جاری رہے گا۔ احتجاج کے نتیجے میں اب تک درجنوں ہلاک جب کہ ہزاروں زخمی ہو چکے ہیں۔
مظاہرین خیموں کے قریب اکٹھے ہوئے جو سرحدی باڑ سے کئی سو میٹر دور واقع ہیں۔ جب چھوٹے گروہوں نے اسرائیلی پرچموں اور ٹائروں کو نذر آتش کیا اور پتھر پھینکے، جس پر اسرائلی فوجیوں نے گولیاں چلائیں اور آنسو گیس کا استعمال کیا۔
غزہ کی وزارتِ صحت نے کہا ہے کہ 500 سے زائد مظاہرین زخمی ہوئے جس میں سے 122 وہ افراد ہیں جنھیں گولیاں لگیں۔ زخمیوں مین 10 نرسیں اور طبی عملہ اور ساتھ ہی دو صحافی شامل ہیں، جب کہ اس سے قبل ایک شخص زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے ہلاک ہوا، جس کے بعد اب تک ہلاک ہونے والوں کی کُل تعداد 34 ہوگئی ہے۔

VOA بشکریہa {display:none;}